Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΡΩΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Γεια σας φίλοι. Είμαι ΕΔΕΚίτης και ζω στην Αγγλία εδώ και 12 χρόνια.

Μεγάλωσα με τα λόγια του Γιατρού κι εμπνεύστηκα από αυτό το μεγάλο Άνδρα.

Πήρα τα οράματά του για Λευτεριά και Δημοκρατία.

Από την εκλογή του Χριστόφια και μετά, μάλλον μετά τον αποκλεισμό του Τάσσου, ήμουν πολύ απογοητευμένος. Τόσο από τις εξελίξεις, όσο και από κάποιους συναγωνιστές που έχουν ξεχάσει τις διδαχές του Γιατρού. Μεγάλη ήταν η απογοήτευσή μου επίσης και από τη φοιτητική μας παράταξη εδώ στην Αγγλία, τον ΑΓΩΝΑ, ο οποίος είναι έρμαιο ενός συγχυσμένου φιλοακελικού που παριστάνει τον ΕΔΕΚίτη.

Πριν κάποιους μήνες, γνώρισα τα blogs στο internet, μέσω του christofias-watch, της αγαπημένης μου σελίδας. Διαβάζω επίσης και τον Εμπροσθοφύλακα, τη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης του Επιτελείου της Νοητικής Αντιστάσεως. Από ελλαδικά blogs διαβάζω το infognomon και το "Ελεύθερος Πολιορκημένος".

Το surfing στα blogs μου αναπτέρωσε τις ελπίδες μου. Είδα να λέγονται πράγματα όπως εγώ ήθελα να τα πω. Είδα τις διδαχές του Γιατρού να τηρούνται πιστά. Και ξεκίνησα να ελπίζω και πάλι.

Μάλιστα, πρόσφατα στην Κύπρο, έμαθα ότι τα περισσότερα στελέχη του κόμματος, ιδίως τα ηγετικά, παρακολουθούν με πολύ ενδιαφέρον τόσο το christofias-watch, όσο και τα άλλα blogs.

Τώρα έχω και το δικό μου blog. Θα το ενημερώνω όσο πιο συχνά μπορώ. Μπορούμε επίσης να συζητούμε .Ευπρόσδεκτοι είναι όλοι, θα χαρώ όμως περισσότερο, αν δω συναγωνιστές να τοποθετούνται: ξάστερα και ΕΔΕΚίτικα!

14 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες στο διαδίκτυο. Χώρος διαλόγου, συχνά καλόπιστου, συχνά όμως και όχι.

    Όμως, για να παραφράσω τον ποιητή, πρέπει να μάθουμε να κουβεντιάζουμε ήσυχα κι’ απλά…

    Καλώς όρισες και πάλι, καλοτάξιδος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμείς οι ΕΔΕΚίτες Γιώργο, μάθαμε να κουβεντιάζουμε απλά, ξεκάθαρα, αλλά όχι ήσυχα.

    Μάθαμε να μιλάμε με την ψυχή μας και με το αίμα μας.

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή διαδρομή εύχομαι κι εγώ.

    Καλοτάξιδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλοτάξιδο κι από μένα

    και τώρα που μάθατε να μιλάτε με την ψυχή σας, να μάθετε να σκέφτεστε και με το μυαλό σας εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ Μιχάλη, ελπίζω να μη γίνουμε κουλλουβάχατα όπως έγινες με τους συναγωνιστές του christofias-watch.

    Δέμων, οι ΕΔΕΚίτες σκεφτόμαστε πάντα με το μυαλό μας. Μας επηρεάζει θετικά η αγωνιστική ψυχή μας και σίγουρα ποτέ ο φόβος. Γιατί οι ΕΔΕΚίτες δε φοβηθήκαμε τότε και δε θα φοβηθούμε σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γράφεις:

    Πριν κάποιους μήνες, γνώρισα τα blogs στο internet, μέσω του christofias-watch, της αγαπημένης μου σελίδας. Διαβάζω επίσης και τον Εμπροσθοφύλακα, τη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης του Επιτελείου της Νοητικής Αντιστάσεως. Από ελλαδικά blogs διαβάζω το infognomon και το "Ελεύθερος Πολιορκημένος".

    Θεωρείς ότι τα πιο πάνω Blogs εκφράζουν την σοσιαλδημοκρατία που υποτίθεται ότι η ΕΔΕΚ εκφράζει; Διερωτήθηκες ποτέ γιατί όταν ακούς Έλληνες πολιτικούς ταυτίζεσαι απόλυτα με τον Καρατζαφέρη και διαφωνείς πλήρως με τον Παπανδρέου, που τυγχάνει και πρόεδρος της διεθνούς, την Διαμαντοπούλου, τον Πάγκαλο;
    Είναι αυτή η αριστερά που οραματίζεσαι; Ο σοβινισμός, ο εθνικισμός, ο ρατσισμός και η ξενοφοβία είναι χαρακτηριστικά που πολεμήθηκα από όλους τους θεωρητικούς της σοσιαλδημοκρατίας...Από τον Lassale μέχρι τον Midderant, τον Brand και τον Palme.

    Αγαπητέ φίλε,
    Είναι σεβαστό να πιστεύεις αυτά που το δημόσιο σχολείο, η οικογένεια και ο γιατρός σε δίδαξαν. Θα ήταν όμως δίκαιο προς την αλήθεια να σταματήσεις να θεωρείς τον εαυτό σου, όπως και η πλειοψηφία των ΕΔΕΚτών,σαν σοσιαλδημοκράτη.

    Φιλικά

    Παλιός ΕΔΕΚίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Παπανδρέου ήταν ενάντια στον Πρόεδρο Παπαδόπουλο και δε σέβεται καθόλου μα καθόλου το Βάσο Λυσσαρίδη και την πολιτική κληρονομιά του ίδιου του πατέρα του.

    Ο ρατσισμός περιέχετο στη λύση που υποστήριζαν η Διαμαντοπούλου, που ήρθε στην Κύπρο κλιμάκιο και πίεζε τους ΕΔΕΚίτες να αλλάξουν γνώμη στο δημοψήφισμα και ο Πάγκαλος που μας έβριζε και έλεγε να μας στείλουν τις καθαρίστριες και να μας πετάξουν έξω από την πρεσβεία.

    Οι σοσιαλιστές που είπες δεν έχουν σχέση με το σοβινισμό και την τουρκολαγνεία του σημερινού ΠΑΣΟΚ.

    Ήταν σοβινιστής ο Παπανδρέου; Είναι σοβινιστής ο Γιατρός; Είναι σοβινιστής ο Γιαννάκης Ομήρου;

    Τσογλάνια του Σημίτη και του Χριστόφια, μακριά από εμάς.

    Στην ΕΔΕΚ δεν έχετε θέση Αυγουστίνε. Και να μείνετε μακριά. Μπείτε στο ΑΚΕΛ αν θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς ο φανατισμός στα στερεότυπα που διδακτικές σε κάνει να παραφέρεσαι. Αρχικώς δεν μου απαντάς πώς γίνεται να ταυτίζεσαι απόλυτα με τον Καρατζαφέρη. Ο γιατρός δυστυχώς, ναι, είναι ο εθνικιστής πολιτικός που παρέμεινε προσκολλημένος στις εμμονές του 1960. Ο Αντρέας, ίσως να ήσουν μικρός και να μην το θυμάσαι, ήταν ο πρώτος που αντελείφθηκε την χρησιμότητας, για την Ελλάδα, της σχέσης καλής γειτονίας με τη Τουρκία. Παρά το Mea Culpa, το οποίον είπε για λόγους καθαρά εντυπωσιασμού, ήταν ο πρώτος που έριξε τον σπόρο της συμφιλίωσης.
    Ο Γιαννάκης, όχι, δεν είναι σοβινιστής και θα μπορούσε υπό κάποιες προϋποθέσεις να γίνει ένα σωστός σοσιαλιστής ηγέτης. Αντιλαμβάνεσαι, είμαι σίγουρος, ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο ελέγχεται πλήρως από τον γιατρό. Θα ξέρεις φαντάζομαι πια ήταν η άποψη της ηγεσίας της ΕΔΕΚ για το δημοψήφισμα με εξαίρεση τον Σιζόπουλλο και τον Κούλλη, πριν τον εκβιασμό Λυσσαρίδη. Να σου θυμίσω μήπως τις δηλώσεις του Σοφοκλή μετά το διάγγελμα του μακαρίτη;
    Τελειώνοντας σχολιάζοντας τις ύβρεις, τσογλάνι δε ήμουν, ούτε πρόκειται να γίνω κανενός, γι’αυτό και αποχώρησα από την ΕΔΕΚ. Ειδικά όσο αφορά τον Χριστόφια και το ΑΚΕΛ, περιμένω ακόμη τη συγγνώμη τους για την απόφαση τους να εκλέξουν ένα άνθρωπο τον οποίο οι ίδιοι χαρακτήριζαν ακραίο εθνικιστή στην προεδρία της δημοκρατίας, καθώς και για την απόφαση της Μεγάλης Παρασκευής του 2004, που άφησε την Κύπρο διχοτομημένη για πάντα.
    Πάντα φιλικά και με σεβασμό στην αντίθετη σου άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ ΕΔΕΚ Η.Β.

    Το καλοτάξιδος το εννοώ αγαπητέ μου φίλε.

    Μου γράφεις:
    «Ευχαριστώ Μιχάλη, ελπίζω να μη γίνουμε κουλλουβάχατα όπως έγινες με τους συναγωνιστές του christofias-watch».

    Θεωρώ ότι δεν έγινα μαλλιά κουβάρια με κανένα.
    Αν πας στα πρώτα κιόλας κείμενα του συγκεκριμένου μπλογκ θα διαπιστώσεις ότι με κάλεσαν με ημέηλ για συμμετοχή στις συζητήσεις αλλά μόλις έθεσα ερωτήματα για τον μ. Τ. Παπαδόπουλο μου είπαν ότι τον βρίζω και με απέκλεισαν από εκεί.

    Αμέσως μετά άρχισαν οι επιθέσεις και οι ύβρεις.
    Δεν ασχολούμαι μαζί τους εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις και ειδικά όταν με βρίζουν με άρθρα τους.

    Κατά την άποψη μου μπορεί ο καθένας να λέει τις θέσεις του χωρίς να βρίζει όσους διαφωνούν μαζί του.
    Δεν είμαι εναντίον των έντονων και «ζωντανών» των συζητήσεων. Είμαι εναντίον των ύβρεων και ελπίζω ότι δεν θα δούμε το ίδιο σκηνικό κι εδώ, αν και πήραμε ήδη το πρώτο δείγμα.

    Εν πάση περιπτώσει εύχομαι να έχουμε καλές και σοβαρές συζητήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Μιχαήλ είναι ακελικός τουρκοαποενοχοποιητής.

    Ο Αυγουστίνος είναι νεοπασόκος νεοθωμανός υπήκοος.

    *Ιοσίλιος*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μιχάλη μου φίλε μου, σε ευχαριστώ.

    Για την αντιπαράθεσή σου με το christofias-watch, από ό,τι θυμάμαι εσύ έφυγες από το blog τους γιατί επέμενες να τους λέεις φασίστες και αποκάλυψες ιδιωτική σας επικοινωνία. Μετά που έφυγες τους είπες φασίστες με σχόλιο στο Pantos Kairou. Δικαίωμά τους πιστεύω να μην σε θέλουν.

    Ό,τι και να'ναι εδώ φίλε μου είσαι ευπρόσδεκτος. Οι διαφωνίες μας, πιστεύω θα είναι πολλές, γιατί σε διαβάζω εδώ και καιρό, αλλά εδώ θα μπαίνουν όλοι.

    Για τον Αυγουστίνο, όταν θα μου παρομοιάζουν το κόμμα μου με τον Καρατζαφέρη, έτσι θα τους μιλώ.

    Προς Αυγουστίνο

    Καλά έκανες και έφυγες από την ΕΔΕΚ γιατί δεν έχεις θέση σε ένα σοσιαλιστικό κόμμα.

    Αυτό όμως δε σου δίνει το δικαίωμα να λες ότι οι ΕΔΕΚίτες ήταν με το ΝΑΙ. Ήμασταν με το ΟΧΙ, γιατί είμαστε το κόμμα του Γιατρού.

    Και ψηφίσαμε ΟΧΙ.

    Ο Σοφοκλής δε με ενδιαφέρει, άσχετα αν είναι αντιπρόεδρος κανένας δεν τον υπολογίζει. Για το Γιαννακη όμως, θα σου πω, να δείχνεις σεβασμό και να μη σπιλώνεις το όνομά του.

    Ο χαρακτήρας του Γιαννακη είναι ήπιος και μετριοπαθής. Όμως στις ιδέες του είναι ξεκάθαρος.

    Ξέρω οτι κάποιοι παρασύρθηκαν από το ΠΑΣΟΚ. Πρόβλημά τους. Είναι σε αντίθεση με το καταστατικό της ΕΔΕΚ και σε αντίθεση με τις ιδεες της για ελευθερία.

    Για το τσογλάνι, θα το ξαναπώ όσο επιμένεις να αποκαλείς το Γιατρό εθνικιστή και να ταυτίζεις την ΕΔΕΚ με τον Καρατζαφέρη. Τέτοιες απόψεις μόνο ακελικοί και νεοπασόκοι εκφραζουν.

    Ξανά προς φίλο Μιχάλη.

    Θα κάνω ανάρτηση άλλη και θα τα πούμε εκεί και επι της ουσίας. Η συνεισφορά σου στις συζητήσεις θα είναι νομίζω σημαντική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλε μου καλέ,
    Δυστυχώς το ύφος των τοποθετήσεων σου είναι αυτό που χαρακτηρίζει τον διάλογο μέσω συνθημάτων. Δεν μου απαντάς σε κανένα από τα ερωτήματα μου παρά χρησιμοποιάς όξο και χολή απλά και μόνο γιατί κάποιος σου θέτει μία άποψη διαφορετική από την δική σου.
    Το αν έχω θέση σε ένα σοσιαλιστικό κόμμα ή όχι θα ήταν καλά να αναλύαμε τελικά τι εστί σοσιαλισμό και ποίες οι βασικές του αρχές. Θα θέλαμε όμως να γράψουμε βιβλίο. Απλώς ο σεβασμός στην διαφορετικότητα είναι μία βασική συνισταμένη για να ονομάζει κάποιος τον εαυτόν του σοσιαλιστή.
    Γράφεις: Αυτό όμως δε σου δίνει το δικαίωμα να λες ότι οι ΕΔΕΚίτες ήταν με το ΝΑΙ. Ήμασταν με το ΟΧΙ, γιατί είμαστε το κόμμα του Γιατρού. Το να μου αφαιρείς το δικαίωμα να ΛΕΩ κάτι, το οποίο μπορώ μάλιστα να σου το τεκμηριώσω με ονόματα, είναι μήπως μέρος της δική σου αντίληψης για τον δημοκρατικό σοσιαλισμό; Επί της ουσίας, το είμαστε του ΝΑΙ γιατί είμαστε το κόμμα του γιατρού τι άλλο από συμπεριφορές του περασμένου αιώνα μπορεί να θυμίζει; Υπάρχει σήμερα άνθρωπος που να πιστεύει ότι έχει το αλάθητο. Πιστεύω ότι εκτός από τον ίδιο τον γιατρό προσβάλλεις και τους υπόλοιπους συναγωνιστές σου χαρακτηρίζοντας τους σαν άβουλα ανθρωπάκια που δεν κρίνουν αλλά μόνο ακούν το ένα και μοναδικό.
    Θα ήθελα να μου υποδείξεις σε πιο σημείο σπιλώνω το όνομα του Γιαννάκη. Αντιθέτως, παρά την διαφωνία μου μαζί του σε αρκετά θέματα, με κύριο την άρνηση του να αρθρώσει τον δικό του πολιτικό λόγο και όχι αυτό του Λυσσαρίδη, τον εκτιμώ και τον θεωρώ καλό φίλο.
    Τελειώνοντας, δεν είμαι εγώ που ταύτισα την ΕΔΕΚ με τον Καρατζαφέρη. Την ΕΔΕΚ την ταυτίζουν με τον οποιονδήποτε οι συμπεριφορές των στελεχών της. Και με το χέρι στην καρδιά δεν θα χαιρόσουν αν το ΛΑΟΣ πάει καλά στις εκλογές;

    @ Ιοσίλιο: Σιαιρετούμεν

    Πάντα με γνώμονα το άνθρωπο και απόλυτον σεβασμό στην αντίθετη άποψη.

    Καλό Σαββατοκυρίακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς: Αυγουστίνο


    Θα σου απαντήσω και αναμένω και τη δική σου απάντηση.

    Το να προάγεις μια ρατσιστική διευθέτηση, δε νομίζω ότι είναι σοσιαλισμός. Εσύ νομίζεις ότι είναι;

    Το να παρουσιάζεις το Γιαννάκη ως άβουλο ανθρωπάκι που άγεται και φέρεται και που έχει κρυφό πολιτικό λόγο και δεν τον εκφράζει γιατί φοβάται το Λυσσαρίδη και τελεί υπό τον εκβιασμό του Λυσσαρίδη, είναι, πέρα από κουτσομπολιά που διαδίδουν γνωστοί κύκλοι του ΑΚΕΛ και των νενέκων, προσβολή προς το Γιαννάκη, τον οποίο λες και "καλό φίλο". Είναι έτσι οι καλοί φίλοι που σέβονται;

    Το "η ΕΔΕΚ είναι κόμμα του Γιατρού" που είπα, σημαίνει ότι η ΕΔΕΚ ιδρύθηκε και γαλουχήθηκε ιδεολογικά από το Βάσο Λυσσαρίδη (ανάμεσά μας και ο Γιαννάκης). Όπως το ΠΑΣΟΚ από τον Α. Παπανδρέου. Αν το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη και του Γιωργάκη άλλαξε ρότα και ταυτίστηκε με το μητσοτακισμό, δε σημαίνει ότι θα το πράξει και η ΕΔΕΚ. Γιατί ακριβώς η ΕΔΕΚ θυμάται ότι είναι κόμμα του Γιατρού. Και θα είναι, είτε ζει ο Γιατρός είτε όχι. Είναι παράλογο να είναι η ΕΔΕΚ το κόμμα του Γιατρού και των σοσιαλιστικών ιδεών του; Θα προτιμούσες να άλλαζε ρότα όπως το ΠΑΣΟΚ και να υιοθετήσει δεξιές πολιτικές;

    Εσύ ταύτισες την ΕΔΕΚ με τον Καρατζαφέρη, ο οποίος πάντως δηλώνει φαν του Χριστόφια σήμερα και όχι του Γιατρού! Και ναι με το χέρι στην καρδιά, δηλώνω ότι δεν πιστεύω ότι ένα εθνικιστικό κόμμα όπως του Καρατζαφέρη θα δώσει λύσεις. Μόνη διέξοδος είναι η αναβάπτιση του ΠΑΣΟΚ στην κολυμβήθρα του σοσιαλισμού. Εσύ πες μου, θα χαιρόσουν για άνοδο Καρατζαφέρη, που είναι οπαδός του Χριστόφια;

    Αναμένω να μου τεκμηριώσεις τα όσα ισχυρίζεσαι για το Γιαννάκη και τους ΕΔΕΚίτες και για το ισχυριζόμενο κίνημα υπέρ του ΝΑΙ το οποίο καταπνίγηκε με εκβιασμούς όπως λες. Δε νομίζεις ότι είναι ανεύθυνο να ρίχνεις λάσπη χωρίς στοιχεία;

    Το να βρίζεις την ΕΔΕΚ, το να λες το μεγάλο διεθνιστή πατριώτη Β. Λυσσαρίδη εθνικιστή, το να μας ταυτίζεις με τον Καρατζαφέρη, το να λες τον Τ. Παπαδόπουλο εθνικιστή, το να παρουσιάζεις το Γιαννάκη ως άβουλο, πραγματικά δείχνει ότι δε σέβεσαι την αντίθετη άποψη και δεν έχεις γνώμονα τον άνθρωπο. Είναι αυτή την άποψη που έχεις για το σεβασμό;

    Δε θα έλεγες ότι όσα κι αν σου είπα, σου είναι λίγα, με δεδομένα τα όσα εσύ είπες κατά της ΕΔΕΚ;

    Δε θα ήταν πιο έντιμο, αν όντως μας σέβεσαι, να απολογηθείς στις χιλιάδες των ΕΔΕΚιτών που προσβάλλεις με τα γραφόμενά σου;

    Είναι όμως κάτι που επικροτώ: καλά έκανες κι έφυγες από την ΕΔΕΚ, αφού άλλαξες απόψεις. Αυτό σε τιμά. Όμως, ως παλιός ΕΔΕΚίτης που είσαι, δέξου ότι, αν αρνηθήκαμε να αλλάξουμε τις απόψεις μας όπως έκανες εσύ, είναι δικαίωμά μας. Άλλαξες γνώμη με γεια σου με χαρά σου. Αλλά σεβάστου την ΕΔΕΚ. Και όταν μας δείξεις τον ανάλογο σεβασμό, τότε ζήτα να σε αντιμετωπίζω κι εγώ διαφορετικά. Δεν είναι σωστό να υπάρχει αμοιβαιότητα;

    Θα ήθελα επίσης να μου σχολίαζες γιατί ο Καρατζαφέρης υποστηρίζει το Δ. Χριστόφια και μιας και το έθεσες, πως αντιλαμβάνεσαι εσύ το σοσιαλισμό. Σύντομα, δεν είναι ανάγκη να γράψεις βιβλίο.

    Καλό Σαββατοκυρίακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ ΕΔΕΚ Η.Β.

    Αν και δεν θα εξυπηρετήσει σε τίποτε η συνέχεια στο θέμα, απλώς για αποκατάσταση της αλήθειας θα πω ότι δεν είμαι εγώ που έφυγα από το γνωστό ιστολόγιο.
    Με κάλεσαν με ημέηλ να μετάσχω στις συζητήσεις.
    Και όταν έθεσα ερωτήματα για πτυχές της πολιτικής Παπαδόπουλου αντί να μου απαντήσουν μου είπαν να απολογηθώ.
    Απαντώντας ότι δεν είπα κάτι που να χρειάζεται απολογία, άρχισαν να λένε τα γνωστά περί πρακτόρων που διεισδύουν στο μπλογκ τους για να προκαλέσουν προβλήματα κλπ.
    Και είναι εκεί που έδωσα στη δημοσιότητα την πρόσκληση τους.

    Δυστυχώς δεν βρήκα τις συγκεκριμένες συζητήσεις στο αρχείο τους για να αποδειχθεί ότι όντως λέω την αλήθεια.

    Όταν μου απαγόρευσαν την είσοδο και έσβηναν τα σχόλια μου, τότε ναι, τους αποκάλεσα φασίστες.
    Διότι τι άλλο από φασισμός είναι η απαγόρευση έκφρασης άποψης;

    Όσον αφορά την αναφορά σου ότι «εδώ θα μπαίνουν όλοι» χαίρομαι γι αυτό και όπως θα έχεις διαπιστώσει και στο δικό μου συμβαίνει το ίδιο.
    Ακόμα και αυτοί που με βρίζουν έχουν λόγο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή