Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ!

To "Μιλάμε ΕΔΕΚΙΤΙΚΑ", το blog των μαχόμενων ΕΔΕΚιτών, στηρίζει την εκδήλωση ενάντια στο καθεστώς Χριστόφια. Ανάβουμε τα φώτα των αυτοκινήτων μας στις 19 Φεβρουαρίου 2010.

Θέλουμε φως και όχι σκοτάδι! Λέμε όχι στο φασισμό!

56 σχόλια:

  1. Ερώτηση αφελούς προς διάφορους Αγωνίτες:

    - Ο Ιορδάνου δικαιούται να έχει διαφορετική άποψη από τον επίσημο Αγώνα, έστω και αν αυτό έρχεται σε σύγκρουση με την επίσημη γραμμή της ΕΔΕΚ;

    - Γιατί όταν ένας Μετωπίτης κρατεί κυπριακή σημαία είναι υποκριτής; Πως το κρίνεις; Γιατί η μια ενωτική σημαία να αποτελεί το καθεστώς, και όχι οι πολλές κυπριακές; Με βάση ποια αντικειμενικά κριτήρια έφτασες σε τέτοιο συμπέρασμα;

    - Γιατί δηλαδή στο Μέτωπο αυτός με την ενωτική να μην είναι ο αντίστοιχος Ιορδάνου;

    - Πως κάποιος μπορεί να αλλάξει τον Αγώνα ΗΒ, την στιγμή που το συμβούλιο του σήμερα δεν έχει το έχει καταφέρει;

    - Γιατί ο Αγώνας ΗΒ δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ, ούτε για φοιτητικό συνδικαλισμό, ούτε για το εθνικό θέμα στην Αγγλία;

    - Γιατί ο Ιορδάνου βρίζει τον Λυσσαρίδη αλλά συνεχίζει να συμμετέχει στον Αγώνα; Τι εξυπηρετείται; Γιατί οι άλλοι κάνουν τα στραβά μάτια;

    - Γιατί η ΕΔΕΚ Λεμεσού παρευρίσκεται κάθε χρονο στους εορτασμούς της 1η Απριλίου, στον ίδιο χώρο που παρευρίσκονται και πραξικοπηματίες; Σημαίνει κάτι;

    - Γιατί οι ανακοινώσεις του Μετώπου θεωρούνται υποκριτικές; Με ποια κριτήρια; Αφού θεωρούνται υποκριτικές, πως γίνεται να τους ψηφίζουν ακροδεξιοί; Αφού τους ψηφίζουν ακροδεξιοί, γιατί αυτοί τάσσονται κατά της ακροδεξιάς, και αφού τάσσονται κατά της ακροδεξιάς, οι ακροδεξιοί πως αντιλαμβάνονται πως το Μέτωπο είναι τελικά ακροδεξιό και το ψηφίζουν; Πως φτάνουν σε αυτό το συμπέρασμα;

    - Γιατί οι Δρασίτες πανηγυρίζουν για την έξοδο της ΕΔΕΚ από την κυβέρνηση; Ποια η θέση του Αγώνα επ' αυτού;

    Παρακαλώ να απαντήσετε σοβαρά και όχι υστερικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΕΔΕΚ:

    "Συνθήματα του τύπου: «Η Κύπρος είναι Ελληνική» δείχνουν πόσο πίσω έμειναν και πόσο πολύ τους έχει ξεπεράσει η εποχή μας. Ευλόγως συλλογίζομαι: αν η Κύπρος είναι Ελληνική, τότε ο Κύπριος είναι ο Έλληνας, άρα ο μη Έλληνας δεν είναι Κύπριος, άρα οι Τουρκοκύπριοι δεν είναι Τουρκοκύπριοι αλλά Τούρκοι, και οι Τούρκοι δεν είναι Έλληνες, άρα δεν είναι Κύπριοι. Έτσι υπολογίζει η ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ να λυθεί το Κυπριακό; Αυτή είναι η καλή διάθεση που δείχνουν;"

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΟΡΔΑΝΟΥ, ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2008

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΔΕΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς Πάμπο...Απαντήσεις:
    1) Ναι δικαιούτε διότι και στην ΕΔΕΚ λειτουργεί η δημοκρατία...τόσο απλό...έτσι λειτουργεί η δημοκρατία και βέβαια εναπόκειται στον διαφωνούντα αν θέλει να συνεχίσει να είναι μέλος ένός κόμματος παρόλο που διαφωνεί.΄

    2) Η διαφορά φίλε Μετωπίτη όταν κρατάς μια ενωτική σημαία σημαίνει ότι τοποθετήσε πολιτικά. Παράλληλα όταν την επιδεικνύεις και βάζεις και αντίστοιχη φωτογραφία στην επίσημη ιστοσελίδα σου σημαίνει επίσημα αποδέχεσαι αυτή τη πολιτική τοποθέτηση Το να κρατάς και κυπριακή σημαία και ενωτική την ίδια στιγμή τότε κοροϊδεύεις το κόσμο και υποκρίνεσε. Διότι με την ενωτική τοποθετήσε πολιτικά...δίνεις κατευθυντήριες γραμμές στη πολιτική σου...

    3) Γιατί πρώτον σύμφωνα με όλους τους μετωπίτες που μιλούν στα μπλόγκς αυτός δεν θα έμενε στο Μέτωπο...δεν θα τον ανέχονταν...αφού κατηγορούν το Πιτακαρα και το Νικολαιδη ότι ανέχονται τον Ιορδάνου και δεν τον απομακρύνουν...ως εκ τούτου θα τον έδιωχναν...επιπλέον το θέμα είναι ότι οι απόψεις του Ιορδάνου δεν εκφράζονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Αγώνα αλλά στη δική του ενώ ο Μετωπίτης με την ενωτική σημαία βρίσκεται στην επίσημη ιστοσελίδαα του Μετώπου.

    4) Πέσμου πρώτα εσύ τι κακό έχει ο Αγώνας;;
    Επίσης ακόμα κι αν δεχτούμε ότι ο Αγώνας ΗΒ έχει πρόβλημα και δεν τα καταφέρνει το σημερινό συμβούλιο τότε ιδού η ρόδος...ας μπουν στον Αγώνα εκείνοι που πιστεύουν ότι θα λύσουν το πρόβλημα. Επίσης έχε υπόψιν ότι ο Αγώνας ΗΒ τους τελευταίους μήνες επανασυστάθηκε και επαναδραστηριοποιήθηκε και σίγουρα θα αρχίσει να δρά ακόμα πιο δυναμικά. Φτάνει και οι φοιτητές να του δώσουν τη δύναμη να σπάσει τα κατεστημένα...τις 4 δηλαδή παρατάξεις που συμμετείχαν πέρσι στην ΕΦΕΚ.

    5)Ο Αγώνας όπως είπα επαναδραστηριοποιήθηκε φέτος πιο έντονα και πιο δυναμικά. Ήδη συμμετείχε στην αντικατοχική στην Αγγλία και έχει σοβαρές θέσεις στα φοιτητικά. Επιπλέον για όλα αυτά μπορείς να ρωτήσεις και τα μέλη του Συμβουλίου του Αγώνα των οποίων τα emails και τα τηλ βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Αγώνα ΗΒ.

    6)Αυτό είναι θέμα του Ιορδάνου...ο Αγώνας ούτε θα τον δείρει ούτε θα τον εκδιώξει επειδή έχει διαφορετικές απόψεις. Αυτό ισχύει σε δημοκρατικά καθεστώτα. Και μην λέτε υπερβολές...άλλο το κατακρίνω και άλλο το βρίζω. Εγώ διαφωνώ κάθετα με τον Ιορδάνου αλλά δεν έχω κανένα δικαίωμα να τον φιμώσω. Δεν ξέρω αν σου λέει κάτι το όνομα Βολταίρος...ίσως δεν σας τον έμαθαν στη παράταη που υποστηρίζεις...ο Βολτάιρος λοιπόν είπε μια ανεπανάληπτη φράση «διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις, για να έχεις το δικαίωμα να το λες». Αυτή είναι η κορυφαία πράξη της δημοκρατίας. ΚΑι επειδή εμείς η ΕΔΕΚ είναι το πλέον δημοκρατικό κόμμα και ο Αγώνας η πλέον δημοκρατική παράταξη, εμείς αυτή τη φράση την έχουμε καθοδηγητή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 7) Αν εννοείς ότι η ΕΔΕΚ Λεμεσού παρευρίσκεται την 1η απριλίου στο μνημείο του Γρίβα με τους Πραξικοπηματίες όπως λες (δεν διευκρινίζεις σε ποιο χώρο τότε αγαπητέ φίλε λες ένα τεράστιο ψέμα που μόνο με τα ψέματα του ΑΚΕΛ ότι πίσω από την αποφαση της ΕΔΕΚ κρύβεται ένα εθνικιστικό συμβούλιο, μπορεί να συγκριθεί. Αν κάποιος Μετωπίτης σου έχει πει κάτι τέτοιο σου είπε επίσης ψέματα για να σε παραπλανήσει. Προσοχή!! Ερευνήστε τουλάχιστον αυτά που σας αραδιάζουν.

    8) ο πρώτος λόγος που ψηφίζουν το Μέτωπο ακροδεξιοί είναι επειδή είναι ακροδεξιά παράταξη. δεύτερο όπως αντιλαμβάνομαι εγώ ότι είναι ακροδεξιό το Μέτωπο το αντιλαμβάνονται και οι ακροδεξιοί. Τρίτο οι ακροδεξιοί δεν έχουν παρά να μπουν στην ιστοσελίδα του Μετώπου που έχει τους Μετωπίτες να βάζουν στεφάνι στο Γρίβα, να κρατούν ενωτική σημαία, βλέπουν ότι το Δράσις είναι μαζί σας, φωνάζζετε εύηχα συνθηματα που τους αρέσουν, δεν χωνεύκετε τα αριστερά κόμματα...τι άλλο θες;; Μετά από όλα αυτά πιστεύεις ότι ένας ακροδεξιός θα περιμένει να ακούσει τις ανακοινώσεις σας;;

    8)η θέση του Αγώνα επ' αυτού φίλε Μετωπίτη είναι ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να χαίρετε, να πανυγυρίζει να λυπάται να παίζει πιλόττα να κοιμάτε να τραγουδά, να χορεύκει και γενικά να κάμνει ότι θέλει φτάνει να μην καταπατά τα δικαιώματα συνανθρώπων του.

    Υστερικά συμπεριφέρονται αυτοί που μας λένε βλάκες, άρρωστους και ότι πάσχουμε. Απολογούμε για τον συναγωνιστή μου πιο πάνω που σας χαρακτηρίζει βρωμισμένους. Αν μη τι άλλο φαντάζομαι πως μπάνιο κάμνετε.

    ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΓΡΙΒΙΚΟΥΣ, ΦΙΛΟΔΡΑΣΙΤΕΣ ΚἎΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ...

    ΑΓΩΝΑΣ ΓΡΟΘΙΑ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε Μετωπίτες έτσι προπαγάνδα ούτε το ΑΚΕΛ δεν κάμνει...αν και έπρεπε να το περίμενα αυτό διότι η προπαγάνδα είναι χαρακτηριστικό και των κομμουνιστικών καθεστώτων αλλά και των φασιστικών και των ναζιστικών...βάζετε λόγια του Ιορδάνου και λέτε πως αυτά είναι απόψεις του Αγώνα Αγγλίας...

    Παραθέτω την άποψη του Αγώνα Αγγλίας για το σύνθημα αυτό:

    Το σύνθημα «Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ» δεν αναδεικνύει τα αντικατοχικά μηνύματα που θα έπρεπε να στείλουν οι Ελληνοκύπριοι φοιτητές του Ηνωμένου Βασιλείου, αντίθετα προκαλεί και δίνει αφορμές στην Τουρκική πλευρά να επιδιώκει την διχοτόμηση της Κύπρου… Είμαστε περήφανοι για την ελληνική καταγωγή μας, αλλά το γεγονός αυτό δεν πρέπει να μας αποπροσανατολίζει από την ουσία του κυπριακού προβλήματος. Το κυπριακό είναι θέμα εισβολής και κατοχής από την Τουρκία η οποία καταπατεί τη διεθνή νομιμότητα και καταδυναστεύει ολόκληρο τον κυπριακό λαό. Το πιο πάνω σύνθημα που προτάθηκε, δεν εκφράζει αυτή την ουσιώδη πτυχή του κυπριακού, αλλά αντίθετα δύναται να στείλει εντελώς λανθασμένα μηνύματα όχι μόνο στους Τουρκοκύπριους, αλλά και σε όλους τους άλλους πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας που δεν έχουν την ελληνική εθνικότητα.

    Επαναλαμβάνω τη φράση στην ανακοίνωση του Αγώνα ΗΒ... "Είμαστε περήφανοι για την ελληνική καταγωγή μας"

    ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ...ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΤΗΝ ΓΡΙΒΙΚΗ, ΦΙΛΟΔΡΑΣΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ

    ΑΓΩΝΑΣ ΓΡΟΘΙΑ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ Δ.Κ.Κ.Φ. ΙΟΡΔΑΝΩΝΑ ΑΓΓΛΙΑΣ.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΩΝΙΤΗ, Η ΜΑΛΛΟΝ ΙΟΡΔΑΝΩΝΙΤΗ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΡΑΤΑ ΣΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΗ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ.

    ΟΤΑΝ Ο ΙΟΡΔΑΝΟΥ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΔΗΣΑΚΕΛΙΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΩΣ Η ΚΥΠΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ, ΑΛΛΑ Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ;

    ΦΙΛΕ ΑΓΩΝΙΤΗ, ΜΗΠΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΚΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όσο νυχτώνει, ο ΠΠΟΥΝΙΟΣ μεγαλώνει!

    Άρχισε η αντεπίθεση! Να φοβάστε τα παιδιά του ΑΓΩΝΑ Η.Β. θα σας ξεσκεπάσουν φασιστάκια μου!

    Εσείς συνεχίστε να ασχολείστε με τον κ. Ιορδάνου και να λασπολογείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ Δ.Κ.Κ.Φ. ΙΟΡΔΑΝΩΝΑ ΑΓΓΛΙΑΣ.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πότε θα δούμε τα παιδιά του Αγώνα και της Πρωτδευτικής να αντιπαρατίθονται στην κατοχή... Μάλλον ποτέ...

    http://www.facebook.com/home.php?#!/photo.php?pid=2748983&op=1&o=global&view=global&subj=2221996998&id=509454263&fbid=195820664263

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε 5.12 φαίνεται ότι δεν διεβάζεις καν τι γράφω διαφορετικά δεν θα ρωτούσες... γι' αυτό σου το κάνω copy paste πέρκει το διεβάσεις

    "επιπλέον το θέμα είναι ότι οι απόψεις του Ιορδάνου δεν εκφράζονται στην επίσημη ιστοσελίδα του Αγώνα αλλά στη δική του ενώ ο Μετωπίτης με την ενωτική σημαία βρίσκεται στην επίσημη ιστοσελίδαα του Μετώπου."

    Ναι ο Ιορδάνου αποτελεί εξαίρεση. Επίσης σύμφωνα με τα λεγόμενα των Μετωπιτών, με την ίδια λογική που λένε ότι ο Αγώνας ΗΒ δεν πρέπει να ανέχεται τον Ιορδάνου, τότε πρέπει να μην ανέχονται αυτές τις καταστάσεις και αυτά τα άτομα διότι διαφωνούν μαζί τους. Αντί αυτού οι Μετωπίτες τον βάζουν φωτογραφία στην επίσημη ιστοσελίδα σας. ΄΄Ετσι βγαίνει και αβίαστα το συμπέρασμα ότι οι δημιουργοί της ιστοσελίδας και το συμβούλιο του Μετώπου συμφωνεί. Απλό. Σου κάνω και πάλι copy paste αυτό που έγραψα και πριν:

    "Η διαφορά φίλε Μετωπίτη όταν κρατάς μια ενωτική σημαία σημαίνει ότι τοποθετήσε πολιτικά. Παράλληλα όταν την επιδεικνύεις και βάζεις και αντίστοιχη φωτογραφία στην επίσημη ιστοσελίδα σου σημαίνει επίσημα αποδέχεσαι αυτή τη πολιτική τοποθέτηση"

    Υβριστές του Λυσσαρίδη ως γνωστό είναι το Δράσις ΚΕΣ που σας έδωσε συγχαρητήρια για τις εκλογές πέρσι που περηφανεύονται ότι Δράσις ΚΕΣ υπάρχει και στην Αγγλία και είσαστε εσείς. Υβριστές του Λυσσαρίδη ώς γνωστό ήταν και οι ΕΟΚΑβητατζήες και πάνω απ' όλους ο ίδιος ο Γρίβας, στον οποίον το Μέτωπο, βάζει στεφάνι...

    Ε ναι λοιπόν , καμιά ψήφος στο Γριβικό, φιλοΔρασίτικο Μέτωπο...καμιά ψήφος στους υβριστές του Λυσσαρίδη, φιλοδρασίτες και Γριβικούς...

    Το τραγικό μιας παράταξης είναι να μην έχει επιχειρήματα και να ασχολείται με ένα άνθρωπο...τον Ιορδάνου...μήπως είσαστε ερωτευμένοι μαζί του ρε παιδιά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τραγικό είναι επίσης να υποστηρίζεις ότι ο Αγώνας ΗΒ είναι γκαράζ της Προοδευτικής, χωρίς να έχεις κανένα στοιχείο.

    Τραγικό είναι επίσης να μην έχεις επιχειρήματα να εκνευρίζεσε και να λες τον άλλον Ιορδανίτη και ότι κόλλησε κάτι...

    Άκου φίλε Μετωπίτη. Εμείς ένιμαστε ούτε Ακελικοί ούτε Συναγερμικοί που ενεκαταφέραν να σας ξεσκεπάσουν εσάς τους φασίστες του Μετώπου. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΤΕΣ ΟΜΩΣ Ε ΤΖΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΑΙΟΙ...ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΟΙΡΙΖΟΝΤΑΝ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΚΑ ΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΗ ΜΑΣΚΑ...ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΕΚΙΤΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΣΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΟΚΑ Β ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ...ΚΑΤΩ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ...ΚΑΤΩ Ο ΓΡΙΒΙΣΜΟΣ...ΚΑΤΩ Η ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ...ΚΑΤΩ Η ΣΥΝΑΓΕΡΜΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ...ΚΑΤΩ Η ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗ ΑΚΕΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ...ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΓΩΝΑ...ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΗ ΠΡΩΤΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟ γριβικο, ενωτικο, φιλοδρασίτικο ΜΕΤΩΠΟ...

    ΥΓ Ρε Μετωπίτες μην αντιγράφετε τις ατάκες μου με το καμία ψήφος...γίνεστε ρεζίλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όσο για αυτό που μου βάζεις να δω τισ φωτογραφίες σας...ένα θα σου πω αν βγάζαμε και εμείς 11% ποσοστό και συμμετείχαμε και στην ΕΦΕΚ θα κάναμε πολύ περισσότερα...το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο Αγώνας φέτος οργανώνεται δυναμικά ξανά και θέλει τη ψήφο των φοιτητών για να δυναμώσει η φωνή του...ήδη συμμετείχε στην αντικατοχική του Νοεμβρίου.
    και σίγουρα έχει ακόμα να προσφέρει πολλά σ' αυτή τη νέα του δυναμική αγωνιστική επανεμφάνιση...και προπάντων ο Αγώνας ΗΒ δεν θα πάει να καταθέσει στεφάνι στο Γρίβα, δεν θα κρατά ενωτική σημαία, δεν θα δεχτεί συγχαρητήρια από το Δράσις και προπάντων δεν θα καλλιεργεί το φασισμό, το φανατισμό και τη μισαλλοδοξία...Αυτή είναι η διαφορά μας αγαπητοί Μετωπίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγωνίτες-Μετωπίτες και άλλες φασιστικές δυνάμεις

    Μετρημένες είναι οι μέρες σας όλους.

    Μουχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλε ΑΚΕΛ ΑΚΕΛ ΑΚΕΛ πίενε έμπα στο μαντρί σου, κάμε προπαγάνδα εναντίον της ΕΔΕΚ, ψήφιζε τη συμβιβασμένη ηγεσία σου που προτείνει αντιδημοκρατικές πρόνοιες για τη λύση του κυπριακού, πίενε δώκε τζαι ένα φιλάκι στον Αναστασιάδη να τον ευχαριστήσεις που δεν σας κάμνει αντιπολίτευση, πέμας επιτέλους πότε θα αυξηθεί η κρατική χορηγία και άφησμας ήσυχους.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣιΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ...ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

    ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσε μας ρε Αγωνίτη-Μετωπίτη-Δρασίτη-Εδεκίτη-Γριβίτη ή τι άλλο είσαι τελοσπάντων. Πουλήσατε την Κύπρο με τον εθνικισμό και τις βλακείες σας με τα συνθήματα του παλαβόγερου σας και τις βλακειες του πνευματικού παιδιού του παλαβόγερου, του Ομήρου δηλαδη. Ως και οι σοσιαλιστές της ΕΕ επήραν σας χαμπάρι φασιστοεδεκιτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΚΕΛ ΑΚΕΛ ΑΚΕΛ χαίρομαι που έγινα αιτία να φανεί το επιπεδό σου. Αυτά που λες να τα βλέπουν οι συναγωνιστές Εδεκίτες και να μην δώσουν ούτε μία ψήφο στην συμβιβασμένη ηγεσία της Προοδευτικής. ¨οσο για τους Σοσιαλιστές της Ευρώπης απάντησε τους ο Ομήρου όπως θα έπρεπε. Στη προεκλογική για τις ευρωεκλογές εκατηγορούσατε τα σοσιαλιστικά κόμματα της Ευρώπης ότι εγίναν νεοφιλελεύθερα και τωρά επικαλείστε τους. Ότι σας συμφέρει. Ως και το ΑΚΕΛ που προπαγανδίζει εφοήθηκε να πει κάτι για τις επιστολές προς τον Ομήρου. Τζαι μακάρι να είχατε και σεις το θάρρος να αντιστέκεστε όπως εμείς ρε συμβιβασμένε ΔΗΣΑΚΕΛ ΔΗΣΑΚΕΛ ΔΗΣΑΚΕΛ...έδωκες το φιλάκι του Αναστασιάδη όξα ακόμα;;;;

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΩΣ ΑΛΛΟΙ ΔΡΑΣΙΤΕΣ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΒΑΣΟ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ...ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

    ΨΗΦΙΖΩ ΑΓΩΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγωνίτη-Μετωπίτη-Γριβίτη-Λυσσαριδίτη, φαίνεται συνέχεια πως έχεις μίσος κατά του ΑΚΕΛ και πως θελεις να καταστρέψεις και εσύ και οι αλλοι φασιστοεδεκίτες όμοιοι σου το λαϊκό κίνημα.

    Ποτέ σας δεν αποτάξατε τον εθνικισμό,ο Λυσσαρίδης ειναι ο μεγαλύτερος προαγωγός του εθνικισμού στον τόπο,μαζί με τους Κουλίες, τους Κουτσού και τα άλλα φρούτα.Το ίδιο σκατό είσαστε όλοι, Αγώνες, Μέτωπα, Δράσεις κλπ φασιστικές δυνάμεις. Τις ίδιες απόψεις έχετε, μισείτε την διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία, δεν θέλετε να ζήσετε μαζί με τους Τουρκόφωνους αδελφούς μας, τους λέτε υποτιμιτικά Τούρκους, δεν βλέπετε πως είναι και αυτοί Κύπριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. o agwnas evale ta onoma twn ypopsifiwn tou sta agglika opws kai i proodeftiki...

    giati? tha sas psifisoun oi egglezoi kai oxi ellonkyprioi?

    kai meta antidroun kapoioi pou tous ypenthymizoyn pws o agwnas (sthn agglia, oxi oloi oi agnwnes) exei katantisei h kseftila tis edek kai to gkaraz tis proodeftikis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αντιγράφουμε από το ψηφοδέλτιο της ΕΦΕΚ τα ονόματα Αγωνιτών, που μόνο αυτή και η Προοδευτική τα έβαλαν στα αγγλικά (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;)

    Iordanous "George"
    Mavronikolas "Mike"
    Nikolaides "Eve"

    ...θαυμάστε "Έλληνες" Κύπριους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΕΡΙΦΑΝΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ Κ ΕΝΩ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΑ ΤΟ 11% ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ...

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΣΤΟ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ? ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΜΠΡΑΚΤΑ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ?
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΕΤΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΝ?


    ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ Η.Β, ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρε ΔΗΣΑΚΕΛ ΔΗΣΑΚΕΛ ΔΗΣΑΚΕΛ...εμείς ένεχουμε σχέση με κανένα Μέτωπο και κανένα Δράσις και τούτο φαίνεται που το μπλοκ...επίσης εγώ ξέρω ότι εσείς έχετε σχέση με το Συναγερμό...θέλετε και οι δύο τους έποικους, θέλετε και οι δύο την εκ περιτροπής προεδρία, θέλατε και οι δύο το Σχέδιο Ανάν, μισάτε και οι δύο το Λυσσαρίδη κ.α. Μα ποιο λαἱκό κίνημα ρε που περιμένουμε δύο χρόνια να αυξηθεί η φοιτητική χορηγία...ποιο λαϊκό κίνημα τζίνο που έχει εταιρείες όπως το Λαϊκό και έχετε τα κοπελούθκια τζιμέσα ξε κουβαλούν ολη μερα κασιες με μπύρες και νερά κύκκο τζαι τους δίνετε 800 ευρώ;; Μα νομίζεις ένηξερουμε να που γίνετε...;;

    Εθνικισμός ρε Δησακελ είναι να μην αποδέχεσαι τον άλλον σαν Τούρκο Κύπριο και να τον λαλέις Τουρκόφωνο και Κύπριο μπας και τον αποδεχτείς. Του αφαιρείς δηλαδή την εθνική ταυτότητα για να τον αποδεχτείς. Αυτό κι αν είναι εθνικισμός. Και προφανώς δεν είναι υποτιμητικό να λες τον άλλον Τούρκο. Για να δεις πόσο εθνικιστής και συγχυσμένος είσαι λες ότι είναι υποτιμητικό. Ακόμα λίο ε να μας πεις ότι τους Βέλγους, τους Ολλανδούς τους Γάλλους τζαι ξέρω γω ποιους άλλους δεν πρέπει να τους λέμε έτσι γιατί τους υποτιμούμε. Και εμείς οι Αγωνίτες θέλουμε να ζήσουμε με τους Τούρκους της Κύπρου όμως θέλουμε να ζήσουμε μαζί τους ελεύθερα, χωρίς εγγυήσεις, χωρίς εκ περιτροπής που θα μας διχάζει για πάντα και χωρίς Τούρκους έποικους, τους οποίους ούτε και οι Τουρκοκύπριοι δεν θέλουν. Αντί αυτών εσύ υποστηρίζεις πρόνοιες που θα μας διχάζουν για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε Μετωπίτες πραγματικά απορώ με την λογική σας...δηλαδή επειδή εβάλαμε ονόματα στα Αγγλικά και έκαμε το ίδιο και η Προοδευτική σημαίνει ότι είναι ο Αγώνας ΗΒ γκαράζ της Προοδευτικής...πολλά βάσιμος συλλογισμός...ακόμα λίγο ε να θωρείται τζαι έντα σώβρακο φορούμε πέρκει τζαι δείτε το και είναι κόκκινο...και τότε με τη τρομερή λογική που έχετε ε να μας πείτε ότι "οι Αγωνίτες φορούν κόκκινο σώβρακο όπως και της Προοδευτική (Γιατί ΑΡΑΓΕ;;) ...έχετε χάζι πάντως...μα ενεχετε επιχειρήματα ρε παιδκιά;;;;

    Τζαἶ κάτι τελευταίο...εσείς που είσαστε και πολλά Έλληνες γιατί πήγατε να σπουδάσετε Αγγλία;; Γιατί πήγατε Αγγλία και μιλάτε όλη μέρα Αγγλικά, ακούεται όλη μέρα Αγγλικά, γράφεται στα Αγγλικά;;;; Με την ίδια λογική εσείς έπρεπε να σπουδάσετε Ελλάδα ή Κύπρο...είσαστε τζαι πολλά "πατριώτες" ρε παιδκιά μπράβο...πραγματικά έχετε χάζι...ίσως ε γι' αυτό που σας ψηφίζουν...διότι από επιχειρήματα τίποτε...Συνεχίστε έτσι πάντως τζαι να σας ταράξει ο Αγώνας ΗΒ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. www.metopo.org.uk

    Πήγαινε εκεί να δεις το έργο του Μετώπου Αγωνίτη.

    Επίσης θα ήθελα να δω το αντίστοιχο του Αγώνα τα τελευταία 4 χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρε Μετωπίτες μα πόσες φορές να τα πούμε...έβκαλε η γλώσσα μας μαλλιά...τα έργα σας τα είδαμεν...βάλατε στεφάνι στο Γρίβα, κρατάτε ενωτικές σημαίες, για τα έργα πήρατε συγχαρητήρια από το Δράσις ΚΕΣ, ότι κι αν σημαίνει αυτό, κάνατε συνέντευξη στο ράδιο πολιτεία και ενώ λέτε ότι είσαστε αντιομοσπονδιακοί την ίδια στιγμή λέτε ότι εσάς σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο μιας λύσης και όχι το όνομα. Επίσης γράφετε στις θέσεις σας ότι είσαστε υπέρ της Αυτοδιάθεσης ενώ είναι πολύ καλά γνωστό ότι αυτοδιάθεση για ένα λαό ισοδυναμεί με το δικαίωμα ενός λαού να αποφασίσει ελεύθερα το μέλλον του σε δημοψήφισμα χωρίς περιορισμούς δηλαδή μια από τις επιλογές θα είναι και η Ένωση με την Ελλάδα και λογικά οι Έλληνες Κύπριοι θα επιλέξουν αυτή την επιλογή. Και δεν είναι ότι διαφωνώ με την Αυτοδιάθεση αλλά την ίδια ώρα έπρεπε να ξέρατε ότι αυτό είναι αδύνατον να γίνει διότι η αυτοδιάθεση απορρίπτεται απο τις Συμφωνίες Ζυρίχης Λονδίνου, πάνω στις οποίες βασίζεται σήμερα και η επιβίωση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ενώ το άλλο το υποκριτικό είναι ότι εσείς λέτε ότι εσείς δεν είστε ενωτικοί και δεν θέλετε ένωση. Ε δεν γίνετε να είσαι υπέρ της Αυτοδιάθεσης και την ίδια ώρα να απορρίπτεις μία από τις επιλογές της Αυτοδιάθεσης όπως είναι η Ένωση, διότι πολύ απλά τότε δεν θέλετε Αυτοδιάθεση.

    Τον Αγώνα ΗΒ θα τον δεις από φέτος να κάνει έργα και να προσφέρει. Ο Αγώνας φέτος δραστηριοποιήθηκε έντονα και θα αφήσει εποχή. Ήδη συμμετείχε ενεργά στην αντικατοχική του Νιόμβρη και έχει σοβαρές θέσεις στα φοιτητικά και στο κυπριακό. Δυστυχώς το εκλογικό σύστημα δεν του επιτρέπει, με αντιδημοκρατικό τρόπο, να συμμετέχει στην ΕΦΕΚ ώστε να παράξει και έργο. Γι' αυτό από φέτος ο Αγώνας ΗΒ ζητά την στήριξη των φοιτητών για να συμμετάσχει στην ΕΦΕΚ και να σπάσει τα κατεστημένα που μαζί εσείς με τη Πρωτοπορία, τη Προοδευτική και την Αναγέννηση, δημιουργήσατε. Για το έργο του Αγώνα τα τελευταία 4 χρόνια μπορείς να ρωτήσεις τον Αγώνα ΗΒ να σου απαντήσει επώνυμα αφού ρωτήσεις και συ επώνυμα. Αλλά να είσαι σίγουρος ότι ο Αγώνας ΗΒ αν είχε ποσοστό 11% και συμμετείχε στην ΕΦΕΚ θα έκανε πολύ περισσότερα ενώ παράλληλα ο Αγώνας ΗΒ δεν θα πάει να καταθέσει στεφάνι στο Γρίβα, δεν θα κρατά ενωτική σημαία, δεν θα δεχτεί συγχαρητήρια από το Δράσις και προπάντων δεν θα καλλιεργεί το φασισμό, το φανατισμό και τη μισαλλοδοξία...δεν θα κοροϊδεύει το κόσμο, δεν θα φορεί μάσκα, θα έχει σοβαρές και όχι αλληλοσυγκρουόμενες θέσεις στο κυπριακό,δεν θα είναι πατριδοκάπηλοι, θα ξέρει να απαντά με επιχειρήματα και όχι να ασχολείτε με ένα μόνο άνθρωπο, τον Ιορδάνου...Ως εκ τούτου...

    ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ...ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ...

    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ...ΨΗΦΙΖΩ ΑΓΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. OSON ME BRIZOYN OI dysakelikoi, oi akrode3ioi drasites + metopites NIO8O PERISSOTERO PERIFANOS POY EIMAI EDEKITHS-AGWNITHS.
    AKOMA ENA SHMEIO SYGLISHS TOY DYSAKEL TZAI THS AKRODE3IAS EN TO AIONIO MISOS TOYS PROS THN EDEK KAI TO GIATRO.
    SYNTROFOI EDEKITES TIMH MAS TZAI KAMARI MAS NA MILOUN APA3IOTIKA GIA NA KALIPSOYN THN POLITIKH TOYS GIMNIA OI AN8RWPOI TOY akel.
    KOITA3ETE THN POLITIKH DRASH TOY akel EIDIKOTERA META TO 1950 TZAI EN NA KATALAVETE.
    TO PAIZOYN ANTISTASIAKOI...POIOI...OI AN8RWPOI POU EXONONTAN MES THN PRESVEIA THS SOVIETIKHS ENOSIS TO 74, POU EKERNOYSAN GLIKO KARIDAKI STOYS FASISTES, POU EIXAN GIA FILO TOYS TON ASLANIDH TON YPOYRGO THS xountas.
    TO PAIZOYN ANTIMPERIALISTES.POIOI....AYTOI POU EKAMNA PROPAGANDA IPER TOY SXEDIOY ANAN KAI AYTOI POU ELEGAN GIA PROEDRO ARESTO STOYS 3ENOUS.
    Hli8ie akel akel akel: AN H EDEK EINAI fasistiko komma opos les kai tautizetai me to drasis KOITA3E TO KATALOGO ME TOYS DEKADES NEKROYS ANTISTASIAKOYS THN PERIODO TOY PRA3IKOPIMATOS KAI 8A KATALAVEIS. EPISIS ROTA KAI THN epagripnisi NA SOY PEI POSOI AKELIKOI THN PERIODO TOY PRA3IKOPIMATOS, E3AITIAS THS APRA3IAS TOY KOMMATOS SOY EGINAN EDEKITES.

    AGNE DHMOKRATH FOITHTH,
    FETOS STHRI3E-PSIFISE DKKF AGWNA!!!
    KLEISE TA AYTIA SOY SE AYTOYS POU EIPAN NAI STO SXEDIO ANAN KAI POY EINAI ETOIMOI NA SE 3ANAPOULHSOYN!
    ANTISTASOY STH PSEYTIKA LOGIA THS AKRODE3IAS!


    MIA ZWH KONTRA STO REYMA MIA ZWH AGWNAS

    35 XRONIA APROSKYNHTA, AGWNAS GIA TH LEYTERIA KAI SPASTE TA DESMA!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπορεί να μου εξηγήσει ο Αγωνίτης γιατί όλοι οι Μετωπίτες που ξέρω υποστηρίζουν με πάθος τον Λυσσαρίδη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. α, και κάτι άλλο;

    ο Αγώνας ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ για το Κυπριακό 5 χρόνια που σπουδάζω Αγγλία

    ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΜΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προς ανώνυμο 4:02...η απάντηση είναι απλή
    όπως είπαμε πολλές φορές το Μέτωπο είναι μία ακροδεξιά παράταξη με εθνικιστικό σωβινιστικό πρόσωπο. Αυτό αποδεικνύεται από εκείνα που σημείωσα πολλές φορές και πιο πάνω. Επειδή όμως την ίδια στιγμή είναι μια παράταξη υποκρισίας που φορεί μάσκα υποκρίνεται ότι συμπαθά τον Λυσσαρίδη διότι με αυτό το τρόπο κρύβει το ακροδεξιό της πρόσωπο. Με απλά λόγια από τη στιγμή που ο Βάσος Λυσσαρίδης υπήρξε ο ηγέτης του αντιχουντικού αντιφασιστικού κινήματος στη Κύπρο και επειδή υπήρξε ο ηγέτης του αγώνα ενάντια στην φασιστική ΕΟΚΑ Β του Γρίβα, τον επικαλείστε έτσι ώστε να δώσετε αντιφασιστική εικόνα στην ακροδεξιά παράταξή σας. Βέβαια για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα. Αυτό συμβαίνει με την ηγεσία του Μετώπου και εκείνους που κρύβονται πίσω από το Μέτωπο και σίγουρα δεν συμβαίνει με τα αγνά παιδιά που παρασύρθηκαν από τα ψεύτικα λόγια τους. Οι αγνοί αυτοί πατριώτες είναι πολύ φυσιολογικό να συμπαθούν το Βάσο Λυσσαρίδη για ευνόητους λόγους...μαζί με το Ομήρου, αυτή τη στιγμή είναι οι ηγέτες του πατριωτικού, σοσιαλιστικού μας κινήματος.

    Το θέμα αγαπητέ Μετωπίτη δεν είναι γιατί οι Μετωπίτες συμπαθούν το Βάσο Λυσσαρίδη...αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό...το αφύσικο είναι το γεγονός ότι η ακροδεξιά ηγεσία του Μετώπου καταθέτει στεφάνι στον επίσης ακροδεξιό Γρίβα, που πολέμησε το Λυσσαρίδη και τους Λυσσαριδικούς όσο κανείς άλλος. Είναι επίσης ακόμα πιο αφύσικο το γεγονός ότι η ακροδεξιά ηγεσία του Μετώπου καταθέτει στεφάνι στο Γρίβα και αφού βάλει τη μάσκα κάνει πως συμπαθά το Λυσσαρίδη για να κερδίσει δημοκρατικές ψήφους.

    Το κατά πόσο δεν έκανε τίποτα αγώνας ΗΒ για το κυπριακό είναι εύκολο να το διαδίδεις ως ψεύδος αλλά αδύνατο να το αποδείξεις για να δείξεις ότι λες αλήθεια. Εν πάση περιπτώσει ο Αγώνας ΗΒ από φέτος επαναδιοργανώθηκε και επαναδραστηριοποιήθηκε...και συμμετείχε δυναμικά και στην αντικατοχική του Νιόβρη. Μάλιστα ήταν η παράταξη που πήρε και ελληνικές και κυπριακές σημαίες. Και φυσικά έχει να κάνει ακόμα πολλά. Και θα κάμει ακόμα πιο πολλά αν οι δημοκρατικοί φοιτητές εμπιστευτούν τη ψήφο τους στον Αγώνα, δυναμώνοντας έτσι τη φωνή του.

    Όσον αφορά το Μέτωπο...λες ότι εδώ και 5 χρόνια σπουδάζεις Αγγλία...το Μέτωπο από το 2007 δημιουργήθηκε...εσύ ποιον υποστήριζες τα προηγούμενα 3 χρόνια;; μήπως τη Πρωτοπορία;; Εσύ τι έκαμες για το Κυπριακό και κρίνεις τον Αγώνα...Μήπως ψήφιζες Πρωτοπορία;;

    Όπως και να χει ο Αγώνας πρόσφερε πολλά για το Κυπριακό την στιγμή που κάποιοι ψήφιζαν Πρωτοπορία. Το τι έκανε πάλι το Μέτωπο μπορεί κάποιος να διεβάσει αυτά που έγραψα πιο πάνω.

    ΔΩΣΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ...ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΤΗ ΨΗΦΟ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ...ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ...ΤΑ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ...ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

    ΨΗΦΙΖΩ ΑΓΩΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
    ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΩ
    ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ
    ΨΗΦΙΖΩ-ΣΤΗΡΙΖΩ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ!

    ΔΩΡΟ ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΕΙΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΣΕ ΕΝΔΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ!

    ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ! ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!

    ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ, ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ,
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ!

    ΔΗΣΑΚΕΛ + ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ = ΠΡΟΔΟ-ΣΙΑ
    ΚΡΕΜΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το Μέτωπο είναι αντιλυσσαριδικό αλλά συμπαθεί τον Λυσσαρίδη γιατί ειναι ακροδεξιό και ως εκ τούτου κρύβει την ακροδεξιά του φυσιογνωμία με το να συμπαθά τον Λυσσαρίδη ο οποίο ναι μεν ειναι αντιακροδεξιός αλλά μαζί του ταυτίζονται οι ακροδεξιοί του Μετώπου;

    Αυτό θες να πεις Αγωνίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εν πάση περιπτώση Αγωνίτες, Μετωπίτες κλπ, ΕΜΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.

    ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ = Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΕΦΕΚ ΕΧΕΙ ΤΙΜΗΣΕΙ ΤΗΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.

    ΟΧΙ ΧΑΜΕΝΗ ΨΗΦΟΣ ΣΕ ΜΕΤΩΠΟ ΑΓΩΝΑ.

    ΟΧΙ ΨΗΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΚΕΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς ανώνυμο Μετωπίτη 10:47...ήμουν πολύ σαφής στην απάντησή μου...δεν έχω κάτι άλλο να σου πω. Όπως φαίνεται από αυτά που μου γράφεις είτε δεν κατάλαβες τι διάβασες είτε δεν θέλεις να καταλάβεις. Αν ισχύει το πρώτο ξαναδιέβασστο να το καταλάβεις...και αν πάλι δεν καταλαβαίνεις πάρε κανένα προσωπικό καθηγητή να σου κάμει ιδιαίτερα ελληνικών. Αν πάλι ισχύει το δεύτερο τότε σε λυπάμαι.

    ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΣΑΚΕΛ, ΗΓΕΣΙΕΣ ΤΗς ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ...ΚΑΜΙΑ ΨΉΦΟΣ ΣΤΟ ΓΡΙΒΙΚΟ, ΦΙΛΟΔΡΑΣΙΤΙΚΟ, ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΜΕΤΩΠΟ...ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟΣ ΣΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΜΕ "ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΥΣ" , ΟΠΩΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ

    ΨΗΦΙΖΩ ΑΓΩΝΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το μίσος σας για το ΜΕΤΩΠΟ απορρέει κυρίως από τη ζήλια σας. ΖΗΛΕΥΕΤΕ που άλλοι έχουν το όνομα "αγώνας" και άλλοι έχουν τη χάρη. ΖΗΛΕΥΕΤΕ αφάνταστα την αντικατοχική μας δράση. ΖΗΛΕΥΕΤΕ την καθαρή φωνή μας (γιατί ξέρετε ότι τη δική σας επιτρέπετε να σας τη βρωμίζουν κάποιοι). ΖΗΛΕΥΕΤΕ το γεγονός πως ποτέ δεν ασχολούνται μαζί σας οι φοιτητές, ενώ εμάς, στην πρωτη επαφή με την κάλπη, μας εμπιστεύτηκε το 12% του φοιτητικού σώματος, με πολλαπλάσιες ψήφους από όσες λάβατε εσείς. ΖΗΛΕΥΕΤΕ τη διεθνοποίηση που κάνουμε του Κυπριακού. Ζηλεύετε τη ρητορική μας. ΖΗΛΕΥΕΤΕ την αποδοχή της οποίας τυγχάνουμε από σχεδόν όλους τους πολιτικούς χώρους στην Κύπρο, συμπεριλαμβανομένου του δικού σας. ΖΗΛΕΥΕΤΕ την παρουσία μας στα ΜΜΕ. ΖΗΛΕΥΕΤΕ τις προσωπικότητες που συνθέτουν το Κίνημα (ειδικά όταν τις συγκρίνετε με τις δικές σας!)

    Ώρες ώρες θυμίζετε ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ!

    Συνήθως η ζήλια σβήνεται όταν επιτύχεις κι εσύ πράγματα. Γιατί δεν δοκιμάζετε και αυτή την τακτική; Ίσως πετύχει. Μέχρι τότε μπορείτε να συνεχίσετε να μας λέτε "ακροδεξιούς", για να δίνετε και μία χιουμορστική νότα στη συζήτηση, γιατί τα υπόλοιπα επιχειρήματά σας είναι κάπως ανιαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. metwpites afoy den iste k eseis ena apo ta katalipa t fasismoy afoy den iste k eseis ena parakladi tis xountas k tou drasis giati tote to drasis kes analwnete ston proeklogiko sas agwna ? pio to simferon tou? se ti aposkopei ?
    mipos enisxiei ti dinami sas gia na ipiretisete kai eseis metepeita tis taxeis t efaefp?

    KOINA LOGIKA EPIXEIRHMATA... (perimenoyme apantiseis)

    episis na sas pw oti oi sinagwnistes sas tou drasis kes itan oi prwtoi pou xleuazan tous fitites- ipostirixtes tou megalou vasoy lissaridi.. TWRA dilonnoun os oi pio lissaridikoi...
    apofasiste telika ti isaste

    MAYRIZOYME TO FASISMO..

    STIRIZOYME - PSIFIZOYME DKKF AGWNA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εδώ μέχρι και οι φανατικοί λυσσαριδικοί του Χριστόφιας Γοτς σας πήραν χαμπάρι ρε Προοδευτικαρέοι του Αγώνα και εσείς συνεχίζετε να λέτε μπούρδες;

    Δείτε εδώ τι άτομα έχετε στο "Κϊνημά" σας

    http://christofias-watch.blogspot.com/2010/02/blog-post_15.html

    Αυτό δεν είναι Κίνημα. Κούνημα είναι.

    ΓΚΑΡΑΖ, Ε ΓΚΑΡΑΖ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α, και κάτι άλλο!

    Αφού το Μέτωπο είναι ακροδεξιό, γιατί τα ποσοστά του Αγώνα έπεσαν κατά 50% πέρσι;

    Μήπως διότι όλοι οι Λυσσαριδικοί ψήφισαν Μέτωπο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. A, και κάτι άλλο ακόμα!

    Το Μέτωπο ποτέ δεν έβαλε στεφάνι στον Γρίβα, το Μέτωπο τίμησε την 1η Απριλίου, την επέτειο της ΕΟΚΑ.

    ΤΟ Μέτωπο κατέθεσε το στεφάνι του στον ίδιο χώρο που το κατέθεσε και η ΕΔΕΚ Λεμεσού και ο Υπουργός της συγκυβέρνησης ΔΗΚΟ-ΑΚΕΛ-ΕΔΕΚ. Αυτός ο χώρος είναι το άγαλμα το Γρίβα.

    Bad luck γκαραζίτες του ΔΚΚΦ Ιορδανώνα Αγγλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Α, έχει και άλλα!

    Γιατί το ΔΣ του Αγώνα δεν κάνει τίποτα για τον Ιορδάνου; Μήπως γιατί ασπάζεται τελικά τις απόψεις του;

    Επίσης, λέτε κύριοι Γκαραζίτες-Ιορδανίτες, πως έχετε δραστηριότητα φέτος... Και λέτε πως πήγατε στην αντικατοχική!

    ΓΟΥΑΟΥ!!! Μα εκεί πάει μέχρι και η Πρωτδευτική! Αλλά, αφού το παρουσιάζετε αυτό το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ως κατόρθωμα, να σας ρωτήσουμε και κάτι άλλο:

    ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ του 2006, 2007, 2008??? Γιατί ΔΕΝ πήγαινε στις αντικατοχικές τότε;;

    Επίσης, το 2008 ο Αγώνας έβγαλε ανακοίνωση κατά του Μετώπου πως έσπασε το πλαίσιο συνθημάτων, σε μια ΕΦΕΚ που τότε δεν συμμετείχε ούτε το Μέτωπο, ούτε ο Αγώνας.

    Φέτος, το πλαίσιο συνθημάτων ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΕ, αλλά το έσπασαν οι φασίστες γλυκοκαρυδακιστές της Προοδευτικής.

    ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ;
    ΓΙΑΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΗΘΕΝ "ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΕ" ΑΓΩΝΙΤΗ ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΤΕΣ ΓΛΥΚΟΥ ΚΑΡΥΔΑΚΙΟΥ;

    ΜΗΠΩΣ διότι είσαι ένας απλός υπάλληλος στο γκαράζ της Προοδευτικής, τον ΔΚΚΦ Ιορδανώνα Αγγλίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Anonyme lipoume pou prepei na sou to episimanw alla o AGWNAS eine kinisi DIMOKRATIKI... kai oi dimokratikoi xwroi dexonte stous kolpous tous oloys toys anthropoys, oles tis apopseis..

    o agwnas kai apopseis exei kai theseis exei pou dikaionontai apo to 1975 kai meta... kanenas iordanous den ine ston agwna gia na iothetounte oi theseis tou...

    o agwnas epanadrastiriopoieite fetos stn agglia k vriskete edw gia na sinexisei na ipiretei to foititiko kinima makria apo kommatika simferonta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΙΧΑΛΗ ΓΙΑΚΟΥΜΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΔΗΚΟΪΚΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΛΑ. ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ WATCH.

    ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Ο ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΑΤΕ ΑΓΩΝΑ?
    ΞΗΜΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΩΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΡΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ. ΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΜΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ, ΟΥΤΕ ΕΣΑΣ, ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΤΩΝ ΕΓΓΛΕΖΩΝ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ, ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗΣ ΑΝΑΓΓΕΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΤΕΒΑΣΕΝ ΚΟΙΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΗ ΠΟΦΕΝ.

    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΝΤΕΞΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΚΑΡΦΩΝΑΝ ΤΟΥΣ ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΗΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΟΤΑΝ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΑΜΝΕ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟ ΕΞΟΝΤΩΣΗΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ. ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΤΟΦΟΙ ΑΝΤΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ........ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΟΣΟΝ ΜΑΛΟΝ ΕΝΑ ΦΑΣΙΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΦΑΣΙΣΤΑ ΓΡΙΒΑ, ΠΟΥ ΕΨΗΦΙΖΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑ, ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΕΓΓΛΕΖΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗΣ ΔΔΟ ΚΛΗΡΙΔΗ.


    ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΧΑΜΕΝΗ!
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΞΟΧΗΝ ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ.
    ΜΕΤΩΠΟ=ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗΣΜΟΣ. ΔΑΜΕ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΧΗΤΗ ΓΡΙΒΑ.
    ΜΕΤΩΠΟ=ΜΗΔΑΜΙΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ.ΔΑΜΕ ΑΝΑΛΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ, ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΨΗΝ ΣΑΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ,ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΥΜΩΣΟΥΜΕ.ΤΟΥΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.ΤΑ ΕΚΑΜΝΑΝ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΧΟΥΝΤΙΚΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΕΔΕΚΙΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΙΤΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΟΡΔΑΝΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΝΑ ΦΚΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΤΕ ΒΡΩΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ.
    ΜΕΤΩΠΟ=ΔΗΣΑΚΕΛ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟ ΜΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟ ΡΕ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ.ΑΛΛΑ ΕΝ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΤΕ.
    ΕΜΠΝΕΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΡΟ ΛΟΙΖΟΥ, ΤΟ ΤΣΙΚΚΟΥΡΗ(ΕΔΕΚΙΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΠΗΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟ βρωμοακελ), ΤΟ ΦΩΤΙΟΥ, ΤΟ ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΗ, ΤΟ ΘΕΟΦΙΛΟ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΤΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ, ΤΟΝ ΤΣΕ, ΤΟΝ ΑΡΑΦΑΤ, ΤΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ ΜΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ, ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ, ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕ!!!!!!!!!


    ΑΓΝΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΦΟΙΤΗΤΗ,
    ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛΙΣΜΟΥ.ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΑΡΝΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΤΟΥΣ.
    ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΕΥΗΧΑ ΣΥΝΘΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ,ΣΥΜΦΕΟΝΤΟΛΟΓΟΙ, ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΜΟΥΝ ΤΟ ΓΡΙΒΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΓΙΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΕΚΙΤΕΣ.

    ΤΣΕΚΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ, ΚΑΡΦΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ.

    ΦΕΤΟΣ ΣΤΗΡΙΖΩ-ΨΗΦΙΖΩ ΔΚΚΦ ΑΓΩΑΝΑ
    ΑΓΩΝΑΣ ΓΡΟΘΙΑ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    ΑΓΩΝΑΣ ΓΡΟΘΙΑ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ
    ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΥΝΕΙΑ
    ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ ΤΟΥ ΛΥΣΣΑΡΙΔΗ ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΙΝΕ ΕΝΔΟΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ.

    Υ.Γ.1. ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΤΟΦΟ ΑΓΩΝΙΤΗ.
    ΣΥΝΤΟΦΕ ΑΓΩΝΙΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ. ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΜΑΙΣΤΕ ΦΑΝΑΤΙΛΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΟΥΠΕ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΔΕΚΑΡΑ ΤΖΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΕΧΟΥΜΕΝ ΤΟΝ ΓΙΑ ΘΕΟ. ΤΖΑΙ ΕΝ ΝΑ ΧΑΛΟΥΜΕ ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ, ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΟΥ ΧΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.

    Υ.Γ.2. ΣΥΝΤΟΦΕ ΕΔΕΚ Η.Β. ΝΟΜΙΖΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΟΦΟ ΑΓΩΝΙΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΓΟΥΟΤΣ. ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΑΓΩΝΙΤΕΣ ΣΟΥ ΤΟ ΣΥΓΧΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΖΑΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΔΕΚΙΤΗΣ.


    ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑΣ--->ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΚΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ρε Μετωπίτες μα πόσες φορές να τα πούμε...έβκαλε η γλώσσα μας μαλλιά...τα έργα σας τα είδαμεν...βάλατε στεφάνι στο Γρίβα, κρατάτε ενωτικές σημαίες, για τα έργα πήρατε συγχαρητήρια από το Δράσις ΚΕΣ, ότι κι αν σημαίνει αυτό, κάνατε συνέντευξη στο ράδιο πολιτεία και ενώ λέτε ότι είσαστε αντιομοσπονδιακοί την ίδια στιγμή λέτε ότι εσάς σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο μιας λύσης και όχι το όνομα. Επίσης γράφετε στις θέσεις σας ότι είσαστε υπέρ της Αυτοδιάθεσης ενώ είναι πολύ καλά γνωστό ότι αυτοδιάθεση για ένα λαό ισοδυναμεί με το δικαίωμα ενός λαού να αποφασίσει ελεύθερα το μέλλον του σε δημοψήφισμα χωρίς περιορισμούς δηλαδή μια από τις επιλογές θα είναι και η Ένωση με την Ελλάδα και λογικά οι Έλληνες Κύπριοι θα επιλέξουν αυτή την επιλογή. Και δεν είναι ότι διαφωνώ με την Αυτοδιάθεση αλλά την ίδια ώρα έπρεπε να ξέρατε ότι αυτό είναι αδύνατον να γίνει διότι η αυτοδιάθεση απορρίπτεται απο τις Συμφωνίες Ζυρίχης Λονδίνου, πάνω στις οποίες βασίζεται σήμερα και η επιβίωση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ενώ το άλλο το υποκριτικό είναι ότι εσείς λέτε ότι εσείς δεν είστε ενωτικοί και δεν θέλετε ένωση. Ε δεν γίνετε να είσαι υπέρ της Αυτοδιάθεσης και την ίδια ώρα να απορρίπτεις μία από τις επιλογές της Αυτοδιάθεσης όπως είναι η Ένωση, διότι πολύ απλά τότε δεν θέλετε Αυτοδιάθεση.

    μπείτε στο http://www.metopo.org.uk/dt2007004003-eoka.html και δεστε τους Μετωπίτες πόσο περήφανα φωτογραφίζονται στο άγαλμα του Γρίβα...του ανθρώπου που διέταζε τις εκτελέσεις Εδεκιτών όπως του Κόκου Φωτίου. Και δεστε τους να του βάζουν στεφάνι. Επίσης έμπα στο http://www.metopo.org.uk/dt2007011001-demonstration.html να δειτε τους Μετωπίτες να επιδεικνύουν την ενωτική σημαία...

    Για να μην πούμε και για τα συγχαρητήρια του Δράσις και που σας βοηθά στις εκλογές.
    Τι να ζηλέψουμε ρε παιδιά;; Που είστε Γριβικοί και φασίστες. Που έχετε αλληλοσυγκρουόμενες απόψεις στο κυπριακό;; Που είσαστε ψώνια και νομίζετε πως οι υπόλοιποι σας ζηλεύουν;;

    Συναγωνιστές και απλέ φοιτητή τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Όσον αφορά εκείνα που έγραψε ο ανώνυμος Μετωπίτης 3:42, ότι είμαστε κούνημα και όχι κίνημα, αυτά να τα δει ο ΕΔΕΚ ΗΒ που υποστηρίζει το Μέτωπο. Είδαμε πως απαντούν οι Εδεκίτες ρε Μετωπίτη. Με τον δικό μου λόγο και των συντρόφων και συναγωνιστών μου. Σας ευχαριστώ για την αλληλλεγγύη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμε Μετωπίτη 3:44 και 3:47 πρώτον ως γνωστό τα ποσοστά του Μετώπου ανέβηκαν λόγω του ότι τον ψήφισαν Πρωτοπόροι. Γι' αυτό και οι Πρωτοπόροι έπεσαν κατά 11% όσο και το ποσοστό του Μετώπου.

    Όσον για το Γρίβα. Το γεγονός ότι δεν παραδέχεσαι ότι του βάλατε στεφάνι, κάτι που διαφημίζετε με φωτογραφίες σας στην ιστοσελίδα σας, δείχνει την υποκρισία σας.

    Αν εννοείς ότι η ΕΔΕΚ Λεμεσού παρευρίσκεται την 1η απριλίου στο μνημείο του Γρίβα με τους Πραξικοπηματίες όπως λες (δεν διευκρινίζεις σε ποιο χώρο τότε αγαπητέ φίλε λες ένα τεράστιο ψέμα που μόνο με τα ψέματα του ΑΚΕΛ ότι πίσω από την αποφαση της ΕΔΕΚ κρύβεται ένα εθνικιστικό συμβούλιο, μπορεί να συγκριθεί. Αν κάποιος Μετωπίτης σου έχει πει κάτι τέτοιο σου είπε επίσης ψέματα για να σε παραπλανήσει. Προσοχή!! Ερευνήστε τουλάχιστον αυτά που σας αραδιάζουν. Τι έχει να πει για όλα αυτά ο συναγωνιστής ΕΔΕΚ ΗΒ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμε Μετωπίτη...για τον Ιορδάνου απάντησα πάμπολλες φορές. Αν δεν καταλαβαίνεις τι λέω δεν φταίω...φταίει το γεγονός ότι δεν μπορείς να καταλάβεις πως λειτουργεί η δημοκρατία, επειδή είσαι φασίστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΠΡΟΣ ΕΔΕΚ Η.Β,
    ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΞΑΝΑ ΤΗ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1980?
    ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΔΕΚΙΤΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ(ΤΖΑΙ ΕΓΩ ΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ) ΠΑΡΕΤΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΖΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑΣ Η.Β.
    ΕΝ ΕΒΑΡΗΘΗΚΕΣ ΡΕ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛΙΣΜΟΥ ΝΑ ΕΝ ΠΡΩΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΜΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΠΑΡΤΥ?
    ΕΝ ΕΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΣΥΜΜΑΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΦΕΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ?
    ΕΝ ΕΒΑΡΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ?
    ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΕΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΟΥ ΧΡΕΟΣ ΕΝΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΔΕΚ, ΤΗ ΔΕΟΚ, ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΖΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕΚ.
    ΔΥΝΑΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ= ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΙΤΗΤΗ.

    ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΤΖΑΙ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

    ΚΑΜΙΑ ΕΔΕΚΙΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ ΧΑΜΕΝΗ...........
    ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑΣ ΨΗΦΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ!

    ΑΓΩΝΑΣ ΛΑΟΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΦΑΣΙΣΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΑΓΝΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΦΟΙΤΗΤΗ,
    ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΜΩΛΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΔΡΑΣΙΤΕΣ, ΟΙ ΠΕΟΦΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ?
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ!
    ΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ, ΔΡΑΣΙΤΕΣ, ΠΕΟΦΙΤΕΣ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟ ΔΗΣΥ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑ ΚΛΗΡΙΔΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ!ΕΠΙΣΗΣ Ο ΔΗΣΥ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΟΤΑΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΡΑΣΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤ 'ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΕΠ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΔΗΣΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΔΡΑΣΙΣ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ, ΔΡΑΣΙΤΕΣ, ΠΕΟΦΙΤΕΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟ, ΤΟ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΔΗΣΥ, ΠΟΥ ΓΙΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΒΡΕΤΑΝΙΚΗΣ ΔΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΑ Γ.ΚΛΗΡΙΔΗ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ.ΕΠΙΣΗ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΕΠ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΟΚΛΑΣΣΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΚΟ ΟΠΩΣ Ο ΚΟΥΤΣΟΥ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΔΡΑΣΙΣ,

    ΑΓΝΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΦΟΙΤΗΤΗ,
    ΦΕΤΟΣ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ.
    ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΘΙΑΣΟΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ!
    ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ ΠΟΥ ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΑΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΑΠΑΘΗ!
    ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ!
    ΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΑΕΠ!

    ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ, ΤΟΥΣ ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ!
    ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ!
    ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    ΕΚΛΟΓΕΣ
    20/2 ΕΦΕΚ Η.Β
    4/3 ΦΡΕΝΤΕΡΙΚ
    11/3 ΤΕΠΑΚ
    13/3 ΣΚΦΣΙ ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    14/3 ΕΦΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    14/3 ΕΦΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ
    18/3 ΦΕΠΑΝ ΚΥΠΡΟΥ
    9/5 ΕΦΕΚ ΑΘΗΝΑΣ
    9/5 ΠΑΤΡΑ

    ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ!
    ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑΣ ΨΗΦΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ!!

    35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ!
    35 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΔΕΣΜΑ!!

    ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΕ! ΦΟΒΗΣΕ ΤΟΥΣ ΕΣΥ.......
    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΡΕ!!!!!!!!!
    ΨΗΦΙΣΕ-ΣΤΗΡΙΞΕ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΠΟ ΤΙΣ 20/2 ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ!
    ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ-ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ!
    ΔΕΙΞΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ!
    ΑΠΟ ΤΙΣ 20/2 ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΜΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΝ!
    ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ!
    ΜΑΥΡΙΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ, ΑΥΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΜΑ.ΚΙ ΤΗΣ ΝΕΔΗΣΥ, ΣΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑ ΔΗΣΥ!
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ, ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!
    ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΗΣΑΚΕΛΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΑΠΟ ΤΙΣ 20/2 ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. neo propirgio
    theseis-drasi-topothetiseis tou metopou
    prosoxi: den einai roz, san kapoious allous!
    www.metopo.org.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΕΤΩΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΠΥΡΓΙΟ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΑΣΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΟΦ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ!
    ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΝΕΔΗΣΥ ΚΑΙ 8ΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ? ΕΛΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΔΗΣΥ!
    ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΜΕΤΩΠΙΤΕΣ, ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, ΔΟΞΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΙΒΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΣΑΣ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΑΙ!

    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΑΓΩΝΙΤΕΣ...ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ!
    ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΔΡΑΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ-ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ, 100% ΛΥΣΣΑΡΙΔΙΚΟΥ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ!

    ΦΕΤΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ! ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΤΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΗΣ ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΟΙΤΗΤΗ,

    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΨΗΦΙΣΕ ΜΕΤΩΠΟ Η ΟΠΟΙΑΔΗΤΕ ΑΛΛΗ ΑΔΕΡΦΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΠΟΥ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΠ

    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΝΔΟΤΙΚΟΣ,ΑΝΑΝΟΛΑΤΡΗΣ ΜΕ ΚΛΗΡΙΔΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΨΗΦΙΣΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΣΑΚΕΛ.ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΜΠΛΕ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ.ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΜΑ.

    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

    ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ!
    ΣΤΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ Η ΔΚΚΦ ΑΓΩΝΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ!
    ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΛΥΨΙΜΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΓΩΝΙΤΕΣ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΣΟΥ!
    ΔΩΣΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ!
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΦΟΒΗΣΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΟΥ!
    Η ΨΗΦΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΙΣ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ!

    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ!
    ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΑΤΕΣ!

    ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΤΟ ΔΩΡΟ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ!

    MIA ZWH ΑΓΩΝΑS...
    ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ...
    HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. εγω πάντως διαβάζοντας τα άρθρα στην σελίδα του μετώπου βλέπω αναφορές σε "μεταπραξικόπημα", "γλυκό καρυδάκι" κλπ

    μάλλον οι ιδεολόγοι ΕΔΕΚίτες βρίσκονται στο Μέτωπο, ενώ τα κομματόσκυλα παρέμειναν στον μίζερο Ιορδανώνα...

    13% είναι και η απόδειξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ΤΟΝ ΔΚΚΦ ΙΟΡΔΑΝΩΝΑ ΑΓΓΛΙΑΣ

    ΟΙ ΨΕΥΔΟΑΓΩΝΙΤΕΣ ΚΕΡΝΟΥΝ ΓΛΥΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΔΕΥΤΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή